למטה תמצאו תמלול של שיחה בין אלון – הלקוח לבין מאירי רון – יועץ אלומיניום. הייעוץ ניתן טלפונית לאחר שהלקוח שלח מספר תמונות, במייל, הממחישות את התקלה. נכון שאלון התמקד בתופעת נזילות המים שהפריעו לו מאד. אך התמונות ששלח כללו מספר תקלות נוספות שאין מצב שלקוח מן השורה ידע שהם קיימות. האפשרות של יעוץ טלפוני מוגבל מקצועית, אין אפשרות להשתמש בו כהוכחה בבתי המשפט. אך יתרונו בכך שהוא זמין ומהיר. הייעוץ הטלפוני ניתן בתעריף מוזל יחסית לייעוץ הכרוך בביקור בית. מטרתו לעזור ללקוח ולקבלן האלומיניום לפתור בעיות בעבודת האלומיניום שבוצעה.להלן תמלול שיחה כמשוב הלקוח לאחר שקיבל יעוץ טלפוני.
הלקוח: שלום מדבר אלון מxxxx.
רון: הי, מה שלומך.
הלקוח: רציתי להודות לך על הייעוץ.
רון: ספר לי.
הלקוח: זה פשוט מפתיע שיכולת לעזור כל כך בעקבות כ-10 תמונות של נזילות המים, דרך החלונות, ששלחתי אליך. נכון שאמרת לי לפני כן כי היעוץ לא יהיה מושלם ללא ביקור בבית אך התוצאה בפועל עזרה לי מאד מול קבלן האלומיניום שביצע את העבודה.
רון: מה התוצאה שהתקבלה בעקבות הייעוץ?
הלקוח: בעקבות הסבריך המפורטים הסברתי לקבלן האלומיניום מה עליו לעשות בכדי לתקן התקלה שגרמה לנזילת המים.
רון: והוא ביצע זאת?
הלקוח: ביצע, ביצע. הוא מיהר לעשות זאת לאחר שהובהר לו כי פניתי ליועץ אלומיניום. הוא כנראה הבין כי אני לקוח שיודע לדרוש עבודה טובה ומוכן להשקיע כסף בבירורים ואף להגיע למשפט מולו.
רון: ומה הייתה תגובתו.
הלקוח: לא רק שנזילות המים נפתרו לפי אבחנתך הטלפונית אלא שהוא גם החליף את האטמים שראית בתמונות ככאלו שלא היו לפי דרישות התקן הישראלי.
רון: אני מבין שיצאת מרוצה מהייעוץ שלי ומהביצוע של התיקונים על ידי הקבלן שלך.
הלקוח: גם הקבלן יצא מרוצה. תבין שעד שלא נתת את הפתרון לתיקון הנזילה הוא היה אצלי 5 פעמים וכל פעם מרח סיליקון עד שהוא אמר כי הוא לא מבין מאיפה נוזלים המים. לאחר שהוא ביצע את התיקון לפי הנחיותיך והתוצאה הטובה הוא מאד שמח.